Sri lanka – vertrek/ departure

(English version below)

Hey allemaal,
Spannend het is eindelijk zo ver, deelname aan een zomer project in sri lanka, men koffer is gemaakt met wat hulp van de packpoint app ben ik vrij zeker dat ik alles mee heb. Inclusief camera, laptop en drinkwaterfilter. Ja mama ik heb mijn paspoort bij en ik zal voorzichtig zijn.
Het moment dat deze blog online komt zit ik hopelijk in de lucht, ergens tussen Düsseldorf en Dubai als ik het goed heb. Daarna vliegen we door naar Sri Lanka. Het is niet mijn gewoonte om in het Nederlands en het Engels te bloggen maar om er voor te zorgen dat iedereen gemakkelijk kan meevolgen (waaronder mijn lieve oma ) heb ik besloten om het ook in het Nederlands te doen.
Voor 2 maanden gaan Yasmine ( studente architectuur van de campus Brussel) en ik onderzoek doen in muthwell naar het effect van urbanisatie op zijn omgeving. Dit gaan we samen doen met de Master en Bachelor studenten architectuur in Colombo. Voor wie interesse heeft helemaal onderaan heb ik de planning ingevoegd ( sorry dit is in het engels).
Wish me luck
Linde

srilanka-Tourism.jpg

Hey everyone,
finally, after half a year the time has come, I’m going to participate in a summer project in Sri Lanka, my suitcase is made and with some help from the app “packpoint” I’m pretty sure I’ve got everything with me. Including my camera, laptop and water purifier bottle. Yes mom I have my passport with me and I will be careful, don’t worry.
The moment that this blog comes online I hope to be in the air, somewhere between Düsseldorf and Dubai if I’m right. Then we continue our trip to Sri Lanka. It’s not my habit to blog in Dutch and English but to make sure everyone can easily follow my adventures (including my dear grandmother) I decided to do it in Dutch as well.
For 2 months, Yasmine (student architecture of the Brussels campus) and I will research in Muthwell the resilient local urban development against the backdrop of large-scale transitions . We will do this together with the Master and Bachelor student architecture in Colombo. For those who have an interest at the bottom, I’ve added the schedule below

wish me luck

Linde

Draft program vlir-uos 2017 JW

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

